Pobyt v přírodě

VÝPRAVA NA HOTEL BÁRA-BENECKO  7.-11.6.2021

DEN ČTVRTÝ:

Dnešní den krásně začal stavěním domečků v lese. Pak nás zastihla bouřka, ale naštěstí jsme byli hned doma a ani jsme nezmokli.  Po obědě jsme se připravovali na karneval, na který se děti nemohly dočkat. Karneval byl báječný a děti tančily a tančily. Po zmrzlinovém poháru jsme se rozloučili s celým týdnem a pobytem na Báře. Rozdali jsme si dárečky, obrázky a diplomy. Celý den jsme zakončili opékáním buřtů a zpíváním písniček….

DEN TŘETÍ:

Po bohaté snídani jsme vyrazili opět na pěší výlet. Cílem bylo dojít k občerstvení Rovinka a pak lesní cestou zpět na oběd. Opět děti byly úžasné. Po cestě jsme si zpívali, hledali jsme lesní víly a skřítky. Za odměnu dostaly děti limonádu a s nadšením ji vypily. Cesta zpět byla lemovaná dřevěnými zvířátky.  Po obědě a poledním klidu jsme se trošku vzdělávali, pracovali jsme na přípravných listech a nakonec hráli hry na hřišti. Největší radost  byla ze stezky odvahy. Až v půl deváté večer jsme vyrazili lesem opět hledat skřítky a víly, dokonce jsme překročili bludný kořen. Jsem zde všichni a nikdo nezmizel…. Děti šly podle světýlek až k truhle s pokladem…..jistě Vám budou vyprávět. Teď již leží a všichni se těšíme na zítra. Snad nám nebude pršet, jdeme se koupat do teplého bazénu k hotelu Žalý a pak nás čeká opékání buřtíků a zpívání písniček….. Dobrou noc!

DEN DRUHÝ:

Dnes nám opět počasí opravdu přálo. Po snídani jsme vyrazili se svačinkou v batůžku na pěší výlet směr rozhledna Žalý. Všichni děti byly úžasné a báječně šlapaly. Po obědě a odpočinku stále svítilo sluníčko, tak jsme se koupali. Děti plavaly a jsou to neskuteční plavci. Po koupání nás čekaly sportovní hry a pak volná hra na místním hřišti. Večer jsme zakončili sprchováním a pohádkou. Byl to zase krásný den.

PRVNÍ DEN:

Po ubytování náš čekal výborný oběd, který všechny děti snědly. Některé děti si šly i přidat. Po obědě si děti s naší pomocí vybalily kufříky a připravily si věci na cestu do lesa. V lese si po skupinkách postavily domečky pro skřítky. K večeři byly knedlíky a opět všechny děti snědly plný talíř. Teď si ještě kreslí Krakonoše a čeká je pomalu večerka, aby měly dost sil na zítřejší výšlap na Žalý. Nikdo nepláče a všichni jsou veselí. Moc Vás zdravíme z hor!

EXKURZE DO KRKONOŠ-OLYMPIONICI STOPUJÍ KRAKONOŠE

18.3.-22.3.2019

Den první:

Jsme na místě. Cesta byla bez problémů. Nikdo nezvracel. Všechny děti snědly svačiny a teď si jdou před obědem hrát do herničky. Sněhu je dost a zima.

Den druhý:

Dnes byl náročný den. Děti splnily výzvu, bobovaly, přetahovaly se lanem a házely na cíl. K obědu bylo vepřo-knedlo-zelo, k večeři rajská. Stále jíme a nejlepší jsou snídaně. Máme švédské stoly, šunka, sýr, marmeláda, kuličky, jogurty a jiné. Děti krásně baští. Moc Vás zdravíme!!

Den třetí:

Dnes byl dlouhý výlet za pokladem Krakonoše. Cesta byla náročná, ale děti se radovaly. K obědu byl řízek, to mlaskaly. Odpoledne bobování a stavěly jsme sněhuláky. Máme krásné počasí.

Den čtvrtý:

Dnes jsem po snídani oslavovaly svátek Radečka. Pak děti bobovaly a před obědem jsme šly na dlouhou procházku. Odpoledne jdeme ven, aby si děti užily hodně sluníčka, sněhu a čerstvého vzduchu. Podvečer nás čeká diskotéka v maskách.

Den pátý:

Tento den byl také slunečný a nás čekalo rozdávání diplomů a hodnocení aktivit na ŠVP. Děti se opravdu těšily na ceny a dárky. Protože jsem nestihla dát všechny fotografie na web, tak pod tímto dnem naleznete již všechny zbylé fotečky.

ŠKOLA V PŘÍRODĚ SE OPRAVDU POVEDLA. BYLO VELICE NÁROČNÉ DĚTI PŘEVLÉKAT, UDRŽET V SUCHU A HLAVNĚ RŮZNĚ KOMBINOVAT, PROTOŽE NE VŠECHNY DĚTI BYLY VYBAVENÉ NA SNÍH! PŘESTO TO BYL KRÁSNÝ TÝDEN PLNÝ RADOSTI A SMÍCHU!! DOUFÁME, ŽE VŠEM ZŮSTANE V SRDÍČKU! KOLEKTIV Z HOR